BADANIE SATYSFAKCJI KLIENToW
BADANIE SATYSFAKCJI KLIENToW
Badanie majace na celu okreslenia poziomu zadowolenia Klientow ze swiadczonych przez Panstwa Firme uslug.
Rozpoczynajac realizacje badania w roku, otrzymuja Panstwo dodatkowo % znizki na organizacje szkolenia zamknietego dla Pracownikow Panstwa Firmy.
Korzysci dla Twojej Firmy:• Indywidualnie skonstruowane narzedzia badawcze dopasowane do branzy
• Doswiadczenie w realizacji projektow na terenie calej Polski
• Realizacja badania w okreslonej grupie docelowej
• Wlasna, ogolnopolska siec ankieterow pozwalajaca na zmniejszenie kosztow
• Sprawdzony system kontroli ankieterow
• Dedykowany koordynator projektu
• Obszerny raport wraz z analiza i sugerowanymi elementami rozwiazan
• Konkurencyjny koszt uslugi
• Dodatkowe upusty przy realizacji cyklicznych projektow
Formy Badania:• Badanie Bezposrednie
• Badanie Telefoniczne
• Badanie Elektroniczne
Warunki wspolpracy:• Do przygotowania szczegolowej oferty prosimy o przygotowanie informacji: wielkosc i specyfika grupy docelowej, forma badania, cyklicznosc badania
• Narzedzia badawcze ankiety, materialy szkoleniowe dla ankieterow zawsze tworzone sa indywidualnie w oparciu o branze i specyfike firmy
• Rozpoczecie projektu po opracowaniu i zaakceptowaniu narzedzi badawczych
• Termin realizacji do ustalenia z Klientem
• Raport przekazywany po zakonczeniu badania
Skontaktuj sie z nami: PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy
Gdansk
tel.:
e-mail.:
www.perspecta.pl
Konsultanci odpowiedza na wszystkie pytania oraz zaproponuja szczegoly wspolpracy.