BADANIA OPINII PUBLICZNEJ
BADANIA OPINII PUBLICZNEJ
Rozpoczynajac realizacje badania w roku, otrzymuja Panstwo dodatkowo % znizki na organizacje szkolenia zamknietego dla Pracownikow Panstwa Firmy.
Realizowane w szerokim zakresie tematycznym na reprezentatywnych probach. Dostarczaja cennych informacji o ogolnych trendach panujacych w spolecznosciach. Pozwalaja poznac zjawiska na poziomie masowym. Sa idealnym rozszerzeniem badan jakosciowych.
• Badania popytu dostarczaja informacji o zapotrzebowaniu na produkt/usluge badz instytucje w wybranych grupach docelowych.
• Kampanie spoleczne badanie kampanii spolecznej pozwala na ocene jej efektywnosci oraz zalozen. Weryfikuje jakosc oraz spoleczny odbior.
• Barometr nastrojow spolecznych ocena nastrojow spolecznych na temat wybranych przez klienta obszarow zycia spolecznego badz politycznego. Badanie realizowane na reprezentatywnych probach.
Korzysci dla Twojej Firmy:• Mozliwosc okreslenia zapotrzebowania na produkt/usluge w wybranych grupach docelowych.
• Ocena skutecznosci kampanii spolecznych przed i po jej emisji (pre i post-test w celu znalezienia ewentualnych bledow oraz rekomendacji na przyszlosc.
• Wygenerowanie koncepcji rozwoju marki/produktu.
• Mozliwosc znalezienia niezagospodarowanych nisz na rynku.
• Ocena nastrojow spolecznych w celu poznania oraz ewentualnego znalezienia nowych rozwiazan na poprawe jakosci wybranych obszarow zycia spolecznego.
Formy Badania:• Zogniskowane wywiady grupowe (FGI moderowane dyskusje
• Indywidualne wywiady poglebione (IDI)
• Badania ilosciowe ankiety oceny sensorycznej PRODUKTU: papierowe (PAPI badz elektroniczne (CASI, CAPI, CAWI)
• Formy mieszane badan
Warunki wspolpracy:• Do przygotowania szczegolowej oferty prosimy o przygotowanie informacji na wybrane tematy np. nowy produkt, kampania spoleczna, ocena jakosci zycia spolecznego
w wybranym obszarze.
• Narzedzia badawcze ankiety papierowe, telefoniczne badz elektroniczne, scenariusze wywiadu indywidualnego lub grupowego, materialy szkoleniowe dla ankieterow zawsze tworzone sa indywidualnie w oparciu o branze i specyfike firmy.
• Rozpoczecie projektu po opracowaniu i zaakceptowaniu narzedzi badawczych.
• Termin realizacji do ustalenia z Klientem.
• Raport przekazywany po zakonczeniu badania.
Skontaktuj sie z nami: PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy
Gdansk
tel.:
e-mail.:
www.perspecta.pl
Konsultanci odpowiedza na wszystkie pytania oraz zaproponuja szczegoly wspolpracy.