Asystent/ka w Dziale Obslugi Klienta
Miejsce pracy: Blonie
Region: mazowieckie
Opis stanowiska: · Wprowadzanie zamowien od klientow do sytemu informatycznego
· Udzielanie klientom biezacych informacji na temat statusu dostawy lub zamowienia.
· Koordynowanie przeplywu informacji pomiedzy dzialami firmy
· Raportowanie i analizowanie wynikow sprzedazy
Wymagania: · Umiejetnosc nawiazywania kontaktow, budowania i utrzymywania relacji.
· Co najmniej roczne doswiadczenie w obsludze klienta lub sprzedazy
· Dobra organizacja pracy.
· Zaangazowanie, dokladnosc, skrupulatnosc.
· Dobra znajomosc jezyka angielskiego, znajomosc innych jezykow obcych bedzie dodatkowym atutem.
· Bardzo dobra obsluga komputera (pakiet MS Office).
Oferujemy: · Ciekawa prace w stabilnej i szybko rozwijajacej sie firmie.
· Mozliwosc rozwoju zawodowego i osobistego.
· Dobra atmosfere pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie dokumentow aplikacyjnych z podaniem nazwy stanowiska w tytule maila „Asystent/ka w Dziale Obslugi Klienta”. Prosimy rowniez o dopisanie klauzuli o ochronie danych osobowych.