Manpower to swiatowy lider w dziedzinie HR o ponad cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w krajach, na terenie Polski mamy oddzialow. Wspolpracujemy z klientow rocznie, w tym malymi i srednimi przedsiebiorstwami ze wszystkich sektorow, a takze najwiekszymi swiatowymi korporacjami. Nasze uslugi obejmuja prace tymczasowa, rekrutacje pracownikow stalych, zatrudnienie zewnetrzne oraz doradztwo personalne.
Firma Manpower dla swojego Klienta poszukuje Kandydatow na stanowisko:Specjalista ds. Obslugi Klienta
Opis stanowiska pracy
Zarzadzanie procesem zwiazanym z podpisywaniem umow leasingowych z nowymi Klientami, jak rowniez przedluzeniem umow dla Klientow juz istniejacych
Utrzymywanie scislej wspolpracy z dzialem sprzedazy w zakresie obslugi zamowien nowych i obecnych Klientow firmy,
Koordynowanie procesu fakturowania poprzez weryfikowanie zgodnosci dokumentow sprzedazowych, korygowanie zgodnie z obowiazujacymi procedurami i regulacjami prawnymi,
Monitorowanie terminow platnosci, jak rowniez zarzadzanie procesem naleznosci,
Ksiegowanie dokumentow sprzedazowych w systemie wewnetrznym,
Tworzenie zestawien i raportow ad hock,
Utrzymywanie stalego kontaktu z Klientem, udzielanie informacji i rozwiazywanie problemow.
Wymagania
Bardzo dobra znajomosc jezyka angielskiego,
Mile widziane wyksztalcenie ekonomiczne,
Dobra znajomosc programu Microsoft Excel,
Umiejetnosc pracy pod presja czasu,
Umiejetnosc ustalania priorytetow podczas wykonywania zleconych zadan
Komunikatywnosc,
Duza motywacja do pracy.
Oferta
Praca w miedzynarodowym srodowisku,
Szkolenia wewnetrzne,
Atrakcyjny pakiet socjalny,
Mozliwosc rozwoju i awansu zawodowego.
Agencja zatrudnienia nr