Witam, Poszukuje pracy biurowej jako sekretarka, asystentka, recepcjonistka, asystentka ksiegowej.
-Posiadam wyksztalcenie wyzsze magisterskie o kierunku ekonomia, rachunkowosc i doradztwo podatkowe.
-Studia Licencjackie ukonczylam o kierunku finanse i bankowosc, rachunkowosc przedsiebiorstw.
-Ukonczylam rowniez szkole o profilu: sekretarka, asystentka
-Od wrzesnia rozpoczelam nauke na kierunku Administracja.
-Posiadam dobra znajomosc jezyka angielskiego.
-Posiadam letnie doswiadczenie w pracy biurowej. Pracowalam przez ponad pol roku w Biurze rachunkowych na stanowisku referenta ds. rozliczen i ksiegowosci, a nastepnie przez lata w Firmie wysylkowej na stanowisku pracownika biurowego. w ostatnich miesiacach pracowalam w Firmie reklamowej na stanowisku sekretarki
-Do moich obowiazkow nalezalo m.in. obsluga biezacych spraw administracyjno-biurowych, ewidencjonowanie poczty przychodzacej i wychodzacej, zaopatrzenie biura w materialy biurowe, obsluga centrali telefonicznej i urzadzen biurowych, obsluga klientow, wystawianie faktur i ich ksiegowanie,
-Posiadam znajomosc zagadnien z zakresu ksiegowosci i windykacji naleznosci.
-Posiadam bardzo dobra znajomosc obslugi komputera (pakiet MS Office), oraz bardzo dobra znajomosc obslugi urzadzen biurowych.
-Cechuje mnie dokladnosc, samodzielnosc, dyspozycyjnosc,sumiennosc, bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista,
-Posiadam prawo jazdy kat. B
-Kontakt:
e-mail to: agata_sawicka(a)op.pl