Kompleksowe szkolenie personelu SPA & Wellness
Wykonywane przez szkoleniowcow i kadre zarzadzajaca z cio letnim doswiadczeniem w branzy medycyny estetycznej. Szkolenie obejmuje pelne praktyczne szkolenie (wlacznie z odgrywaniem przykladowych sytuacji personelu z zakresu obslugi klienta, obslugi klientow z zagranicy w jez. angielskim, umiejetnosci prowadzenia rozmowy z klientem, marketingu, reklamy uslug, polityki cenowej, procedur i zarzadzania gabinetem, opracowania i koordynacji zabiegow, higieny zabiegow i urzadzen, obslugi urzadzen, m.in. mikrodermabrazji, IPL, ultradzwieki, kawitacja, masaze, kamienie, kosmetyki, hydroterapia, elektroporacja, mikroprady, jonoforeza, etc. W trakcie i na koniec szkolenia testy i egzamin koncowy oraz dyplom ukonczenia kursu. Czas dni lub dni z zabiegowa obsluga urzadzen. Miejsce szkolenia w osrodku klienta. Koszt zl dwudniowe lub zl trzydniowe wraz z zakwaterowaniem i wyzywieniem w hotelu klienta. W przypadku day spa, zwrot ewentualnych kosztow zakwaterowania. Doswiadczenie w hotelach , i cio gwiazdkowych. Mozliwe powtorki szkolen na zyczenie klienta w celu odswiezenia wiedzy. Mozliwosc podpisania umowy menazerskiej ze stalym, cyklicznym nadzorem nad dzialaniem osrodka. Referencje na zyczenie. ww.nowoczesny-marketing.pl