Sekretarka
INTERIMAX jest nowoczesna agencja rekrutacyjna, realizujaca projekty dla polskich i zagranicznych przedsiebiorstw. Jezeli poszukujesz nowych wyzwan i mozliwosci pracy w kraju lub za granica nasza oferta jest dla Ciebie!
Dla naszego Klienta, francuskiej Firmy, poszukujemy Kandydatow na stanowisko:SEKRETARKA
Oferta pracy w: Francja
Nr ref.: SEKR/FR
Zadania: Prowadzenie, obsluga i organizacja sekretariatu,
nadzor i odpowiedzialnosc za obieg dokumentow w firmie,
nadzor nad korespondencja przychodzaca i wychodzaca,
kontakty telefoniczne z klientami,
pozyskiwanie nowych klientow,
wystawianie faktur,
realizowanie zamowien,
dbalosc o sprawne funkcjonowanie biura.
Wymagania: Wyksztalcenie srednie lub wyzsze,
biegla znajomosc jezyka francuskiego-warunek konieczny,
dobra znajomosc obslugi komputera, pakietu MS Office,
obsluga urzadzen biurowych,
wysoka kultura osobista,
dobra organizacja pracy,
odpowiedzialnosc.
Mile widziane: letnie doswiadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy: Umowe o prace tymczasowa,
konkurencyjne wynagrodzenie,
pomoc przy dopelnieniu wszelkich formalnosci zwiazanych z wyjazdem.
Jesli jestes zainteresowany powyzsza oferta, przeslij nam swoje CV oraz list motywacyjny w jezyku polskim i jezyku francuskim na adres: . W tytule maila prosze wpisac ”SEKR/FR ”.
Pamietaj o zalaczeniu do swojej aplikacji nastepujacej klauzuli: „Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firme INTERIMAX Sp. z o.o., dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z dn. . . o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z r. Nr , poz. z poz. zm.)”.
Uprzejmie informujemy, ze zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Osobami.